Društvena odgovornost

DRUŠTVENA ODGOVORNOST


Svaka uspešna kompanija ima moralnu i društvenu obavezu da podstiče razvoj zajednice u kojoj posluje, kao i da pomaže najugroženije u zajednici.

DIOPTA je članica fondacije Prosperitet.

Pomažemo u skladu sa svojim mogućnostima, u slučajevima elementarnih nepogoda, prirodnih katastrofa, ali i kada je potrebna pomoć za unapređivanje znanja i veština talentovanih sportista i ostalih činioca u našem društvu.

drustvena-odgovornost


21. OKTOBAR 2019

BANJA LUKA: BESPLATAN PREGLED VIDA ZA MALIŠANE 

Povodom Svetskog dana vida koji je ove godine obeležen 10.oktobra, Diopta je u Banja Luci organizovala besplatan pregled vida za decu iz predškolske ustanove ,,Maslačak''.

Sa ciljem da se deci približi kako izgleda oftalmološki pregled, ali i koliko je važano redovno voditi računa o očima, stručno osoblje Diopte obavilo je pregled 15 mališana uzrasta od četiri do pet godina.U današnje vreme kada su deca sve više izložena štetnom zračenju ekana različitih digitalnih uređaja, jako je bitno da od malih nogu nauče zašto je važno voditi računa o vidu. Redovni očni pregled kod dece je najvažniji uslov za pravilan i potpuni razvoj vida, a zaposleni u Diopti su korz igru i razgovor, mališanima iz predškolske ustanove Maslačak to i približili.

Kao društveno odgovorna kompanija, Diopta svakodnevno brne o zdravlju ljudi i nastoji da edukuje, kako odrasle tako i decu, o značaju redovne kontorle očiju, kontinurano radeći na poboljšanju kavliteta života.



10. OKTOBAR 2019

#WORLDSIGHTDAY: DIOPTA OBEZBEDILA BESPLATNE PREGLEDE VIDA ZA GRAĐANE

U susret Svetskom danu vida koji se ove godine obeležava 10. oktobra, Diopta je obezbedila besplatne preglede vida i time podržala ovogodišnju globalnu kampanju pod nazivom Vision First (Vid na prvom mestu)

Prema istraživanju koje je sprovela Međunarodna agencija za prevenciju slepila (IAPB) više od milijadru ljudi na svetu ima određeni problem sa vidom jer nema pristup naočarama. Isto istraživanje pokazalo je da je 36 miliona ljudi slepo, dok 217 miliona ljudi ima neku vrstu teškog ili umerenog oštećenja vida. Kada je reč o tome kod kog pola se češće javlja oštećenje vida, istraživanje je pokazalo da čak 55 odsto osoba sa oštećenim vidom čine žene. Više od 80 odsto ljudi sa oštećenim vidom žive u siromašnim zemljama, a isto istraživanje pokazalo je da je zapravo u više od 75 odsto slučajeva oštećenje vida ili slepilo moguće izbeći. 

Pregled vida predstavlja najbezbolniji i najkraći preventivni pregled, a kontrola se preporučije najmanje jednom godišnje kako bi se izbegla moguća oštećenja vida i na vreme ustanovili potencijalni problemi

Glavne uzroke oštećenja vida, koji mogu uticati na svaku starosnu grupu i njihovu dobrobit, čine refrakcijske greške poput miopije, hiperopije, presbiopije i astigmatizma, ali i pojava katarakte ili glaukoma. Neka vas ovogodišnji Svetski dan vida podstakne da obavite kontrolu, kao i da apelujete na svoje najbliže da učine isto jer je važno da brinete o očima.

Kao društveno odgovorna kompanija, Diopta već godinama unazad nastoji da u javnosti podigne svest o slepilu i oštećenjima vida kao važnim zdravstvenim pitanjima. Zato smo tu da brinemo o vidu građana kako na Svetski dan vida, ali i tokom čitave godine.

Kada ste vi poslednji put proverili vid?




21. SEPTEMBAR 2018.

DIOPTA PODRŽALA KAMP PRIJATELJSTVA U ORGANIZACIJI FONDACIJE NOVAK ĐOKOVIĆ. BESPLATNI PREGLEDI VIDA ZA VIŠE OD 100 MALIŠANA

Brinući o zdravlju budućih generacija, Diopta, vodeći maloprodajni lanac optičarskih radnji u regionu, započela je saradnju sa Fondacijum Novak Đokivić, podržavši projekat pod nazivom Kamp prijateljstva. Na šestom po redu Kampu prijateljstva Drugarijada, Diopta je obezbedila besplatne preglede vida za 129 mališana, uzrasta od sedam do deset godina, iz isturenih odeljenja škola iz Žagubice, Petrovca na Mlavi, Priboja, Svilajnca, Smederevske Palanke, Kruševca i Prokuplja. Stručno osoblje je obavilo preglede, a deci i njihovim roditeljima približilo značaj redovne kontrole i brige o zdravlju očiju u današnje vreme.

„Problemi dečjeg vida su sve češći, jer izloženost kompjuterima, televizorima i mobilnim telefonima počinje u najranijim godinama, što nije dobro. Želimo da naučimo decu kako da čuvaju svoj vid i da roditelji, ukoliko za to nije bilo prilike, posle ove Drugarijarade znaju da li su njihovoj deci potrebne naočare ili ne. Sa druge strane želimo da ohrabrimo mališane koji nose naočare da je to sasvim u redu, jer ih nekada deca zadirkuju, i u isto vreme da edukujemo decu da smo svi isti i da naočare samo pomažu da neke male prepreke prevaziđemo“, rekla je Snezana Pešić oftalmolog Diopte.

Kamp koje je održan na Kopaoniku od 16. do 21. septembra 2018. predstavlja kratku, dinamičnu ekskurziju sa mnoštvom zanimljivih aktivnosti, od avanturističkih i sportskih događaja, do kreativnih i umetničkih radionica, u kojima je tokom prethodnih godina učestvovalo blizu pet stotina dece i 140 učitelja iz 32 mesta u Srbiji. Zahvaljujući Diopti, na poslednjoj po redu Drugarijadi, deca su po prvi put imala priliku da dobiju zdravstveni pregled ovog tipa, kao i savete za dalje lečenje ili kontrolne preglede. Kako ističu u Fondaciji, ovo je samo početak saradnje sa Dioptom.

„Ovaj Kamp je prilika da se osnovci iz manjih sredina, koji nemaju često mogućnosti da borave na ekskurzijama ili rekreativnoj nastavi, upoznaju i druže, da stvaraju prijateljstva, razvijaju svoje veštine i stiču najlepše uspomene koje će pamtiti. Veliku pomoć i podršku pri organizaciji poslednje Drugarijade pružila nam je Diopta i njihovo stručno osoblje koje je bilo divno u radu sa decom. Svi roditelji su na kraju Kampa dobili potvrdu o pregledu, tako da su mogli da steknu uvid u to kakav je vid njihove dece“, istakla je Maja Kremić, nacionalna direktorka Fondacije Novak Đoković.

Diopta će nastaviti da podržava projekte ovog tipa, kao i da radi na edukaciji stanovništva kada je reč o zdravlju.



20.JUL 2018.

KLINIKA ZA OČNE BOLESTI – DIOPTA DONIRALA SREDSTVA ZA RENOVIRANJE

Diopta je, kao društveno odgovorna kompanija, donirala ambulanti za hitan prijem pacijenata, (Klinika za očne bolesti), Kliničkog centra Srbije, sredstva kojima je izvršeno renoviranje a sve u cilju da bi pacijenti dobili prijatniji i komforniji prijemni deo u kome će se osećati lepo.

 

 

15.JUL 2018.

KARATE KLUB ČUKARIČKI RODA – DIOPTA DONIRALA ODREĐENA SREDSTVA KAKO BI POMOGLA REALIZACIJU TURNIRA

Sport je jedna od plemenitih veština koja jača telo i duh svakog društva. Zato treba pomoći svima koji u obavljanju svoje delatnosti većinu aktivnosti zasnivaju na entuzijazmu i ljubavi prema sportu u kome manjkaju finansijska sredstva.

2016-08-03 08.17.03



15.APRIL 2018.

KLINIKA ZA OČNE BOLESTI – DIOPTA DONIRALA APARAT ZA DIGITALNO UTVRĐIVANJE VIDNOG POLJA

Diopta je, kao društveno odgovorna kompanija, donirala Klinici za očne bolesti, Kliničkog centra Srbije, aparat za utvrđivanje vidnog polja. Želja naše kompanije bila je da pomogne rad klinike, s obzirom da su do sada pacijenti i stručno osobolje na raspolaganju imali samo jedan ovakav aparat. Verujemo da je pomaganje zajednici u kojoj poslujemo važno i sigurni smo da će svi korisnici zdravstvenih usluga Klinike za očne bolesti imati benefit od pomenute donacije

Donacija KCS

 

4.APRIL 2018.

TC UŠĆE – POZNATI U DIOPTI U OKVIRU HUMANITARNE AKCIJE“POMAŽEMO OČNOJ KLINICI”

Subota 4.april u okviru Ušće Fashion Night-a, specijalni Diopta savetnici Nevena Božović i Vladimir Vuksanović, pomagaće mušterijama prilikom kupovine sunčanih i dioptrijskih naočara.
Gosti iznenađenja, Sara Jovanović, Katarina Vučetić, Milan Gromilić zajedno sa urednicima modnih časopisa, davaće savete i učiniti ovo veče nezaboravnim.
U sklopu akcije pomozimo Očnoj klinici Kliničkog centra Srbije, Diopta će deo sredstava odvojiti kako bi se kupili neophodni uređaji.

124



POMOZIMO OČNOJ KLINICI KLINIČKOG CENTRA SRBIJE – HUMANITARNA AKCIJA

Tijana Dapčević u akciji za pomoć Očnoj klinici – KCS

Tijana Dapčević i glumice Jovana Stipić i Jelisaveta Orašanin, vikend su bile prodavačice i savetnice u dva beogradska tržna centra

PEVAČICA Tijana Dapčević i glumice Jovana Stipić i Jelisaveta Orašanin, vikend su bile prodavačice i savetnice u dva beogradska tržna centra. Zadatak im je bio da pomognu kupcima pri izboru najatraktivnijih modela naočara za sunce, u okviru humanitarne akcije. Svako ko je kupio bilo koji proizvod poznatih svetskih brendova, na taj način je pomogao Očnoj klinici Kliničkog centra Srbije, jer je kompanija “Diopta” odlučila da desetinu prihoda donira ovoj zdravstvenoj ustanovi

Sledeće druženje sa Beograđanima zakazano je 4. aprila u tržnom centru “Ušće” kada će kupovina naočara takođe imati humanitarni karakter

 

drustvena-odgovornost

Pronađite prodavnicu